Tem 20

Mühendisin Cinsel Hayatı

bir gay, bir orospu ve bir mühendis ıssız adaya düşmüşler. tabi mühendis hem orospunun hem de gayın ilgisini çekiyormuş ama ikisi rekabet yüzünden yanaşamıyorlarmış.

bir gün azgınlık fahişenin canına tak etmiş ve mühendis çocuğa gidip. şu gayı öldür de artık seninle ölesiye kadar bu adada çılgınlar gibi sevişelim demiş. mühendis boş boş bakmış.

aynı şeyi gay gelip söylemiş. mühendis sessiz kalmış.

bunlar sürekli gelip giderek aynı şeyi söyledikleri için mühendis bir gün yeter lan deyip ikisini de tahtalı köye göndermiş ve cinsel hayatına huzurla devam etmiş.

Tem 18

Öğretmenler

Mehmet babasına ”baba, hocam seni görmek istiyor” der.

Mehmetin Babası: Hangi hoca?

Mehmet: Matematik hocam baba.

Baba: Hayırdır ne oldu, neden öğretmenin beni görmek istiyor?

Mehmet: 5 çarpı 4’ün sonucu ne diye sordu? ben de 20 dedim. peki 5 çarpı 4? diye sordu. farkı ne amına koduğumunun çocuğu dedim.

Baba: bence de haklısın neyse yarın giderim.

o gün geçer ve yarın olur.

Mehmet: baba gittin mi?

Baba: yok daha gidemedim.

Mehmet: baba o zaman gittiğinde beden öğretmenimle de görüş.

Baba: Neden lan?

Mehmet: önce sol kolumu sonra sağ kolumu sonra sol bacağımı en son da sağ bacağımı havada tutmamı istedi. ben de hocaya afedersin ama hocam yarakla mı durayım havada dedim.

Baba: tamam gideceğim

Mehmet: baba gittin mi? görüştün mü öğretmenlerle?

Baba: yok ya daha gidemedim

Mehmet: tamam gitme zaten beni şutladılar okuldan.

Baba: Neden Lan?

Mehmet: müdür odasına çağırdı. matematik, beden ve kimya öğretmeni vardı odada.

Baba: kimyacı ne sikimi yemeye gelmiş oraya?

Mehmet: ha ben de aynısını sordum işte.

 

Tem 17

Dolar Kuru

Çocuk yurt dışına gideceği için babasından dolar isteyecektir fakat bankada çalışan babasının hiç durulmayan dolar kuru yüzünden kafası çok karışıktır. Akşam eve geldiğinde çocuk artık babasının yanına gider ve o anda da babası televizyondan doları takip etmektedir.

Çocuk: Baba, Amerika’ya gideceğim ve 1000 dolara ihtiyacım var verebilir misin?

Baba: Ne 1000 dolar mı? 980 dolar senin neyine yetmiyor? 1023 dolar az para mı? 1080’de çok olur şimdi, al sana 892 dolar.

Tem 16

Amerikalılar Neden Bu Kadar Aptal?

bir Amerikalı bizim Mehmet’e soruyor.

lanet olsun dostum biz neden bu kadar aptalız?

Mehmet cevabı hemen yapıştırıyor.

çünkü okula gidenleri tarayıp öldürüyorsunuz geriye aptallar kalıyor.

Haz 21

Soğan Zamlarından Sonra Aile İlişkileri

Çocuk baba demiş para verir misin, soğan alacağım.

Baba: kaç kilo alacaksın?

Çocuk: 5 kilo baba.

Baba: Ne 5 kilo mu? 4 kilo senin neyine yetmiyor, 3 kilo az soğan mı? 2 kiloyla yarım kilo et alınır, al sana 1 kiloluk para.

Bu fıkra aynı zamanda bir sistem eleştirisi içermektedir değerli okurlarımız.

Haz 19

Ucuz Papağan

Bir kadın pet shopa papağan almak için gider. 3 adet papağan bulunmaktadır ve bunlar sırasıyla 1400 lira, 900 lira ve 50 liradır. Kadın neden bu çok ucuz? diye sorar.

Çalışan: Bu papağan uzun yıllar genelevde kaldı, o yüzden onu ucuza veriyoruz der. Kadın neden olmasın diyerek ucuz papağanı satın alır.

Eve giderken papağan, ”ooo yeni hatun düşmüş” der. Kadın güler, komik gelir.

Sonra evde kız kardeşini görünce papağan ”bugün de hatun yağıyor mübarek” der. Beraber gülerler.

Akşam evin babası gelir, papağan onu görünce ”ooo Salim abi, 2 haftadır yoktun hoş geldin” der.

Kısa ve daha komik fıkralar için bu fıkra altına beğenip beğenmediğinizi yorum olarak yazabilir misiniz? Güncel olarak sizlere internetin hiçbir yerinde olmayan kısa komik yazılar, yerli yabancı fıkralar paylaşacağız.

Tem 19

Mal Var Kamyonda

Polis yurtdışına kaçak insan taşıyan komik kamyon şoförüne sorar.

Polis: Ne var kamyonda?

Şoför: Mal var amirim.

Bunun üzerine kaçaklardan biri oradan kafasını çıkararak:

-Sen kime mal diyorsun lan? der.

Polis: Hani mal vardı sen kimi kandırıyorsun?

Şoför: Ee mal olmasa kafasını çıkarır mı? 😀

 

Tem 19

Yeni Telefon Alan Anne

Telefon kullanmasını yeni öğrenen anne hünkar beğendi tarifini aratmak ister ancak oğluna mesaj atar ve farkında değildir. Ortaya şöyle bir durum ortaya çıkar:

-hunkar begendi tarifi

+Ne?

-hunkar begendi tarifi oktay usta

+Anne bu google değil…

-hunkar begendi

Tem 19

Kaynanası Kaybolan Temel

Kaynanası kaybolan Temel gazeteye ilan verir. İlanda şu yazıyordur:

“Kaynanam dün akşam saat sekiz sularında kaybolmuştur, görenlerin görmezlikten gelmesi rica olunur.”

Tem 18

Laz mısınız?

-Afedersiniz, siz Laz mısınız?

+Evet, neden sordun uşağım?

-Şapkanın üzerinden kafanı kaşımaya çalışıyorsun da ondan anladım.

+ Ne var yani? Sen kıçını kaşımak için pantalonunu çıkarıyor musun?

Eski yazılar «